عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

ماسک عسل و کلپ ( اشنه دریایی ) و ماست

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰ ق.ظ

ماسک عسل و کلپ برای باز شدن منافذ پوست مفید است و پوست را پاکسازی می‌کند.

خوردن کلپ و دیگر جلبک‌های دریایی می‌تواند سلامت‌تان را به‌طور فوق‌العاده‌ای ارتقا دهد، اما شما می‌توانید از ماسک عسل و کلپ (اشنه‌ی دریایی) برای مراقبت از پوست نیز استفاده کنید. اشنه‌ی دریایی حاوی ید است که یک ماده‌ی آنتی‌باکتریال قدرتمند می باشد و برای کشتن باکتری‌ها در زخم استفاده می‌شود. هم‌چنین ماست حاوی اسید لاکتیم است که به پاکسازی و لطافت پوست کمک می‌کند.

پوست شاداب و زیبا می تواند سن شما را کمتر از آنچه هستید نشان دهد و زیبایی شما را دو چندان کند. استفاده از ماسک های خانگی می تواند بدون صرف هزینه به شما در داشتن پوستی شاداب کمک کند. پس سعی کنید با پیدا کردن بهترین ماسک ها برای پوستتان از فواید آنها بی بهره نباشید.
اگر مایلید پوست صورتتان را با مواد طبیعی درخشان کنید و لطافت خاصی به آنها بدهید توصیه می کنیم از عسل استفاده کنید این ماده پرخاصیت می تواند تاثیرات زیادی روی نرم شدن پوست و همچنین درمان جوش و آکنه صورت بگذارد.
داشتن پوستی زیبا، شفاف و صاف آرزوی هر فردی است و داشتن چنین پوستی راحت نیست. باید به‌جای صابون صورت را با عسل شستشو داد. متخصصان زیبایی نیز خواص معجزه‌آسای عسل را بر پوست تایید می‌کنند.
شوینده‌های صورت همچون صابون و شامپو بدن، به علت داشتن مواد شیمیایی می‌تواند پوست را خشک کند و به آن آسیب برساند. برخلاف شوینده‌های شیمیایی، عسل که سرشار از آنتی‌اکسیدان است، می‌تواند به‌راحتی ناخالصی‌های پوست را برطرف کند و میزانPH بدن را تنظیم کند.
قبل از هر چیز، مهم است اشاره کنم که شما باید همیشه از عسل خام و ترجیحا ارگانیک برای درمان ناراحتی‌های پوستی استفاده کنید (چون بسیاری از عسل‌هایی که در فروشگاه‌ها فروخته می‌شود تقلبی است). به این طریق می‌توانید مطمئن باشید که عسل‌تان حاوی تمام خواص شفابخش مورد نیاز پوست است.

 

ماسک عسل و کلپ

 

مواد لازم ماسک عسل و کلپ:

  • ۳ قاشق غذاخوری ماست طبیعی
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر کلپ (اشنه‌ی دریایی)
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل خام ارگانیک

طرز تهیه ماسک عسل و کلپ:

همه‌ی مواد اولیه را در یک ظرف با هم مخلوط کنید تا یک مایه‌ی یک‌دست درست شود. آن را روی صورت قرار دهید و بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. سپس با آب گرم به خوبی شست و شو دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی