عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

ماسک عسل و نمک دریا

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ق.ظ

ماسک عسل و نمک دریا که به خاطر خواص آنتی‌باکتریال‌اش مشهور است و مانند یک لایه بردار فوق‌العاده عمل می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین ببرد و هم‌چنین به آن استحکام بدهد.

نمک دریایی یکی از مهمترین منابع طبیعی برای زیباسازی و بهداشت پوست و مو است که علاوه بر مصرف خوراکی به صورت ماسک از آن استفاده می‌شود که در ایجاد تعادل، محافظت و بازگرداندن پوست به حالت طبیعی موثر است.
با نمک دریایی می توانید زیبایی خود را تقویت کنید. ماسک صورت نمک دریایی برای جوانی و رفع مشکلات پوست بسیار موثر است.

پوست شاداب و زیبا می تواند سن شما را کمتر از آنچه هستید نشان دهد و زیبایی شما را دو چندان کند. استفاده از ماسک های خانگی می تواند بدون صرف هزینه به شما در داشتن پوستی شاداب کمک کند. پس سعی کنید با پیدا کردن بهترین ماسک ها برای پوستتان از فواید آنها بی بهره نباشید.
اگر مایلید پوست صورتتان را با مواد طبیعی درخشان کنید و لطافت خاصی به آنها بدهید توصیه می کنیم از عسل استفاده کنید این ماده پرخاصیت می تواند تاثیرات زیادی روی نرم شدن پوست و همچنین درمان جوش و آکنه صورت بگذارد.
داشتن پوستی زیبا، شفاف و صاف آرزوی هر فردی است و داشتن چنین پوستی راحت نیست. باید به‌جای صابون صورت را با عسل شستشو داد. متخصصان زیبایی نیز خواص معجزه‌آسای عسل را بر پوست تایید می‌کنند.
شوینده‌های صورت همچون صابون و شامپو بدن، به علت داشتن مواد شیمیایی می‌تواند پوست را خشک کند و به آن آسیب برساند. برخلاف شوینده‌های شیمیایی، عسل که سرشار از آنتی‌اکسیدان است، می‌تواند به‌راحتی ناخالصی‌های پوست را برطرف کند و میزان PH بدن را تنظیم کند.

 

ماسک عسل و نمک دریا

 

مواد لازم ماسک عسل و نمک دریا:

  • ۱ قاشق غذاخوری عسل خام ارگانیک
  • ۱ قاشق غذاخوری نمک دریا
  • چند قطره روغن زیتون یا روغن‌های طبیعی دیگر

طرز تهیه ماسک عسل و نمک دریا:

تمام مواد اولیه را در یک ظرف مخلوط کنید. ترکیب به‌دست آمده را با حرکت‌های دایره‌وار ملایم روی پوست مرطوب قرار دهید. بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند، سپس با آب گرم شست و شو دهید.

  • علی جرجانی

ماسک عسل و نمک دریا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی