عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

نابودی سرطان با آبلیمو عسل

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۳ ق.ظ

نابودی سرطان با آبلیمو عسل راه حلی بسیار کمک کننده است و چه بهتر که برای پیشگیری از سرطان ها از آن استفاده شود.

یک تیر و چند نشان با معجون لیموترش و عسل.

معجون آبلیمو عسل حاوی انواع ویتامین‌های A ، E ، C ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱ ، B۲ ، B۶ ، پروتئین، آهن، فسفر، منیزیم، پتاسیم، قند، گلوکز، فروکتوز، کلسیم، پکتین، اسید سیتریک و منگنز است.
این معجون به علت داشتن ویتامین‌های A ، C و E خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد بنابراین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند؛ معجون لیموترش و عسل سلول‌های سرطانی را هم از بین می‌برد و می توان معجون آبلیمو عسل را به شکل‌های ولرم و خنک مصرف کرد.
بهترین زمان مصرف معجون لیموترش و عسل ۳۰ دقیقه قبل از غذا یا ۲ ساعت پس از غذا است؛ این معجون را می‌توان روزانه سه لیوان مصرف کرد؛ روزه‌داران هم می‌توانند در فاصله افطار تا سحر ۲ تا سه لیوان از معجون لیموترش و عسل را جرعه‌جرعه میل کنند.

 

 

نابودی سرطان با آبلیمو عسل

 

دانشمندان در لیموترش خواصی پیدا کرده اند که ۱۰۰۰۰ بار قوی تر از ترکیبات شیمی درمانی می تواند در درمان بیماریهای سرطانی عمل کرده که در نتیجه نابودی سرطان با آبلیمو عسل منطقی تر می شود.
براساس نتایج تحقیق دانشمندان ،نشان داده شده که برخی غذاهای گیاهی می تواند تاثیر شگرفی بر درمان بیماری سرطان گذاشته و کار شیمی درمانی را بدون آسیب رساندن به بدن فرد بیمار و بی هیچ خطری انجام دهند. یکی از این مواد غذایی معجزه گر، لیموترش است. همانطور که می دانیم لیموترش دارای ترکیباتی است که باعث بهبود سیستم ایمنی بدن می شود و نشان داده اند مواد آن می تواند بیماری های خاص را کاهش دهد. طعم آن شیرین یا ترش و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.

اگر می خواهید خواص دیگر آبلیمو عسل را بدانید ، می توانید مقاله ” آبلیمو عسل ” را مطالعه فرمایید.

چرا ما در مورد آن اطلاعات زیادی نداریم؟
چون آزمایشگاه ها (شرکت های داروسازی) با ساخت ترکیبات مشابه و مصنوعی آن سود زیادی می برند.
شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود و بداند که نابودی سرطان با آبلیمو عسل امکان پذیر می باشد و علاوه بر آن ، این معجون در پیشگیری از انواع بیماری ها بسیار مفید است.
چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت های بزرگ مولتی میلیونر به خطر بیفتد؟

همان طور که می دانید، درخت لیمو در دو نوع لیموشیرین و لیموترش شناخته شده است. شما می توانید از این میوه به روش های مختلف مصرف کنید:
شما می توانید آن را به صورت افشره، نوشابه های آماده، شربت، شیرینی، روی غذا، گوشت و غیره مصرف کنید.
لیمو بسیاری از خواص را داراست، اما جالب ترین اثر آن در کیست و تومورهاست. خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است.
همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ و انگل های داخلی و کرم ها مؤثر است. همچنین تنظیم کننده فشار خون بیش از حد بالا و ضدافسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.

منبع این اطلاعات جالب است:
این اطلاعات از یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دارو در جهان می آید، که می گوید تست های آزمایشگاهی بیش از ۲۰ سال از سال ۱۹۷۰، نشان داد که عصاره لیمو در تخریب سلول های بدخیم در ۱۲ نوع سرطان، از جمله روده بزرگ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده و … تأثیر دارد.
ترکیبات این میوه ۱۰۰۰۰ بار بهتر از محصول Adriamycin ، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می شود، کاهش رشد سلول های سرطانی را نشان داد و شگفت آورتر این که این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین می برد و بر روی سلول های سالم تأثیر نمی گذارد.
پس از همین الان برای نابودی سرطان با آبلیمو عسل و همچنین پیشگیری از سرطان ها شروع کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی