عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

سلامت پوست و آبلیمو عسل

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

سلامت پوست و آبلیمو عسل چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟!

اگر مدتی است از لک های گاه و بی گاه پوست صورت خسته شده و به دنبال راه حلی ساده و موثر هستید، با رویال همراه باشید.

نوشیدن آبلیمو عسل یکی از بهترین راه های طبیعی موجود برای داشتن پوستی شفاف، بدون استفاده از لوازم آرایشی است. لیمو ویتامین C مورد نیاز را برای تولید کلاژن فراهم می کند، کلاژن نوعی بافت پیوندی مهم است که به استحکام و جوان ماندن پوست کمک می کند. بسیاری از ترکیبات موجود در عسل نیز ضدمیکروب و در درمان زخم‌ها موثر و نیز به شادابی پوست کمک می کند. در نتیجه شما پوستی سالم، جوان و شفاف خواهید داشت.

 

سلامت پوست و آبلیمو عسل

سلامت پوست و آبلیمو عسل با هم رابطه مستقیم دارند. خوردن نوشیدنی آب با آبلیمو عسل در همان ساعات ابتدایی روز، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای کنترل آکنه انجام بدهید. ممکن است پوست‌تان در عرض ۲ تا ۳ هفته از شروع نوشیدن این ترکیب شفاف‌تر شود. برخی افراد متوجه شده‌‌اند که استفاده از آب لیمو روی صورت‌شان به کنترل آکنه کمک می‌کند، اما این درمان برای همه نیست.

اگر می خواهید خواص دیگر آبلیمو عسل را بدانید ، می توانید مقاله ” آبلیمو عسل ” را مطالعه فرمایید.

آب لیمو چربی پوست را از بین می‌برد و در نتیجه ممکن است به حذف چربی اضافی از پوست کمک کند. اسید سیتریک مانند یک لایه‌بردار شیمیایی عمل می‌کند، سلول‌های مرده‌ی پوست و آت و آشغال‌های انباشته شده را که غدد پوست را مسدود می‌کنند، از بین می‌برد و اجازه می‌دهد ترشحات غدد آزادانه جریان داشته باشند. با وجود این مزایا، کاربرد مستقیم آب لیمو روی پوست صورت ممکن است باعث تحریک و یا سوزاندن پوست‌های حساس شود.
اما مصرف آب لیمو به طور غیر مستقیم (یعنی به صورت خوراکی) باعث می‌شود که پوست بدون ایجاد هر گونه تحریک موضعی، شفاف‌تر شود. مکانیسم دقیق عملکرد آن ممکن است پیچیده‌تر از آن باشد که بتوانیم آن را تجزیه و تحلیل کنیم، ولی اثر سم زدایی این نوشیدنی در پس این تأثیر سودمند وجود دارد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آبلیمو عسل و خواص ضد باکتری آن نیز به روشن شدن پوست کمک می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی