عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

کاهش وزن و آبلیمو عسل

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ

کاهش وزن و آبلیمو عسل چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟!

ترکیب عسل و لیمو معجون بی نظیری است که بدون کاهش انرژی و ویتامین ها مشکل اضافه وزن را حل می کند. اگر می خواهید از این معجون برای کنترل وزن خود استفاده کنید ، با رویال همراه باشید.

با کمک این نوشیدنی طبیعی خواهید توانست چربی های اضافی بدنتان را از بین ببرید معجون عسل و آبلیموی طبیعی کمک زیادی به شما در این زمینه میکند.

نوشیدنی آبلیمو و عسل جدای از اینکه به کاهش وزن کمک می کند دارای فواید بسیار زیادی است.
شروع صبح با نوشیدن مخلوط آبلیمو و عسل بسیار توصیه می شود چراکه این نوشیدنی کم کالری و سرشار از آنتی اکسیدان هاست. به گفته متخصصان تغذیه این نوشیدنی به کاهش وزن کمک می کند. بعلاوه دارای فواید متعدد دیگری نظیر بهبود یبوست بوده و پوست را شفاف می سازد.

کاهش وزن و آبلیمو عسل

رهایی از اضافه وزن سخت است. اگر دنبال روش های طبیعی هستید، کاهش وزن و آبلیمو عسل می تواند بهترین گزینه باشد. آب و فیبر موجود در لیمو، اشتهای شما را کاهش می دهد و به شما کمک می کند بدون احساس گرسنگی، از حجم غذای مصرفی تان بکاهید. همچنین اسیدسیتریک موجود در لیمو، در چرخه ی زیستی نقش مهمی ایفا می کند و بازده ی فرایند تبدیل غذا به انرژی را افزایش می دهد.

اگر می خواهید خواص دیگر آبلیمو عسل را بدانید ، می توانید مقاله ” آبلیمو عسل ” را مطالعه فرمایید.

افراد زیادی از اثرات کاهش وزن و آبلیمو عسل استفاده کرده‌اند. آب لیمو ترشحات بدن را افزایش می‌دهد، و حرکت خون و لنف را بهبود می‌دهد. این یکی هم، مانند اثر دیورتیک، سموم انباشته شده در بدن را از بین می‌برد. شاید این موضوع را قبلا نمی‌دانستید، اما تجمع سموم یکی از دلایل اصلی چاقی است. بدن ما این مواد را از گردش خون می‌گیرد و آنها را در بافت چربی به دام می‌اندازد.

یک قاشق مرباخوری عسل طبیعی را با دو قاشق مرباخوری آبلیمو طبیعی در یک لیوان آب ولرم حل کنید. این ترکیب را هر روز قبل از صبحانه بخورید. اگر بعد از یک وعده غذایی چرب هم این مخلوط را میل کنید به معده شما در هضم غذا کمک می کند.
نوشیدنی گرم لیمو و عسل سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. نوشیدن یک لیوان از این نوشیدنی با معده‌ی خالی در همان آغاز روز، بدن شما را در حالت چربی‌سوزی قرار می‌دهد.
با خوردن این معجون قبل از صبحانه شاهد ناپدیدشدن چربی های اضافه بدن به مرور زمان خواهید بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی