عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

عسل برای سرمایی ها مفید است

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵ ق.ظ

عسل برای سرمایی ها مفید است. شما اگر از آن دسته از انسان ها هستید که اگر سردتان شد هر چقدر هم که لباس گرم بپوشید باز هم سردتان می شود پس سرمایی هستید.

معمولا سرمایی ها زمستان را دوست ندارند و فصل مورد علاقه آن ها تابستان است که همواره از کنار وسایل گرمایشی در زمستان جنب نمی خورند.

ممکن است برایتان عجیب باشد ولی اگر بیش از حد سرمایی هستید باید بگویم که مطمئنا برایتان خطرناک است.
براساس بررسی های پژوهشگران، ایمنی بدن افرادی که بیش از حد سرمایی هستند پایین است به همین دلیل آن ها در مقایسه با دیگران آسیب پذیرتر هستند و بیشتر در معرض بیماری ها قرار می گیرند. البته متخصصان می گویند به کمک روش های درمانی طبیعی، به عنوان مثال کمک گرفتن از طب هندی، چینی و سنتی ایرانی می توان با مشکل سرمایی بودن بیش از حد مقابله کرد.

به عنوان مثال کاهش مصرف لبنیات و ترشیجات و قرار دادن مواد غذایی با طبیعت گرم در برنامه غذایی و نوشیدن دمنوش های گیاهی به ویژه دارچین، زنجبیل و چای سبز به جای چای سیاه تا حد زیادی کمک کننده است. این در حالی است که به گفته محققان ژاپنی، افراد سرمایی بیشتر از بقیه دچار سرماخوردگی فصلی می شوند و اگر به فکر درمان مناسب نباشند در معرض مشکلات ریوی قرار می گیرند. بنابراین اگر خواهان عمر طولانی تری هستید باید به جنگ این سرماخوردگی های به ظاهر ساده بروید و اجازه ندهید به بیماری های مزمن تبدیل شوند.

 

عسل برای سرمایی ها

 

فواید عسل برای سرمایی ها

شاید یکی از بهترین توصیه ها این باشد که هر روز صبح یک قاشق عسل طبیعی با موم بخورید. عسل برای سرمایی ها مفید است زیرا با این اقدام نه تنها از بروز سرماخوردگی های سخت پیشگیری می کنید، بلکه در صورت ابتلا نیز علائم بیماری بسیار خفیف خواهد بود. همچنین به کمک این راهکار ساده به تدریج حس سرمایی بودن شما از بین می رود و راحت تر سرمای هوا را تحمل می کنید.

البته در صورتی که دیابتی هستید یا از مشکل اضافه وزن رنج می برید نباید در مصرف عسل زیادی روی کنید تا به اصطلاح از آن سوی پشت بام نیفتید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی