عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

درمان سرماخوردگی با عسل

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

درمان سرماخوردگی با عسل این بار برای همراهان همیشگی رویال

شروع فصل سرما همواره بیماری ها نظیر سرماخوردگی،گلودرد ،آنفلونزا و .. را در پی دارد برای همراهان همیشگی عسل رویال این بار دمنوش های ترکیبی عسل و سایر گیاهان طبیعی که در حال حاضر به عنوان موثر ترین روش های درمانی برای بیماری ها استفاده می شوند را توصیه میکنیم.

 

درمان سرما خوردگی

 

معجون درمان سرماخوردگی با عسل

معجون زنجبیل و عسل برای افراد مبتلا به سرماخوردگی و آنفلونزا مفید بوده و به درمان سرفه، گلودرد و آبریزش بینی هم کمک می کند.

یکی از دمنوش‌های مفید برای درمان سرماخوردگی با عسل دمنوش چای زنجبیل، عسل و آب لیمو می باشد که برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و التیام علائم ناشی از آن است. عسل دارای اثر تسکین دهنده است و خارش گلو را آرام می‌کند. همچنین آبلیمو سرشار از ویتامین C بوده، به علاوه لیمو پر از فیتوکمیکال‌ها هم هست، این ترکیبات سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند.

چای زنجبیل، عسل و آب لیمو + میخک : چنانچه دچار سرماخوردگی شده‌اید و در ضمن از مشکلات سینوس هم رنج می‌برید، میخک را به ترکیب زنجبیل، عسل و آبلیمو اضافه کنید، چرا که عسل و میخک در کنار هم تاثیر آرامش‌بخش فوق‌العاده‌ای برای بازکردن راه‌های سینوس و بینی دارند.
برای پیشگیری و بهبود علائم این بیماری هر جا و هر زمان که اولین علائم سرماخوردگی را حس کردید مصرف چای زنجبیل را شروع کنید.مصرف زنجبیل تازه در اولین روز شروع سرماخوردگی از بروز سرماخوردگی شدیدتر جلوگیری کرده و آرام تان می کند
زنجبیل نه تنها سیستم ایمنی بدن تان را نیز تحریک کرده و شما را گرم می‌کند بلکه به درمان سرما خوردگی کمک میکند .

آنفولانزا

مصرف زنجبیل تازه برای درمان آنفولانزا (درمان سرماخوردگی ‌های شدید) نیز بسیار مفید و مثمر است. چنانچه سرماخوردگی داشته و دچار گلو دردشدید ودر مسافرت به سر میبرید، برای کاهش علائم سرماخوردگی از تونیک زنجبیل استفاده کنید
در زمینه ارتباط زنجبیل و سرماخوردگی به توصیه متخصصین می‌توان در زمان ابتلا به بیماری چند برگ گیاه زنجبیل را بجوید یا عصاره به دست آمده از برگ‌های آن را غرغره کرد تا دردها و التهابات گلو تسکین یابد.

در مناطق سرد و کوهستانی، استفاده از زنجبیل برای کنترل و درمان سرماخوردگی بدن مفید و بسیار رایج است. برای این منظور ترکیب برگ ها یا پودر زنجبیل در آب گرم و قرار دادن پاها در آن توصیه شده است.

آسم

اعتقاد بر این است مخلوط زنجبیل و عسل و فلفل سیاه می تواند برای درمان آسم مفید باشد. این مخلوط طبیعی دارای خواص آرام بخش و ضد التهابی است،جریان اکسیژن به ریه ها را افزایش داده و باعث درمان آسم می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی