عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

پاکسازی معده با عسل

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴ ق.ظ

پاکسازی معده با عسل برای درمان دردهای معده، درمان اسید معده، نفخ و ترش کردن تا تقویت معده و مسمومیت مفید می باشد.

قطعا می توان عسل را جزء سالم و مقوی ترین خوراکی هایی به شمار آورد که مورد مصرف انسان قرار می گیرد. حتی در آموزه های دینی نیز از فواید عسل بسیار گفته شده و مصرف آن بسیار توصیه شده است.

ورم معده یا همان گاستریت می تواند بسیار اذیت کننده باشد و باعث بستری شدن و عقب ماندن از فعالیت های روزانه افراد شود به همین دلیل پیدا کردن راه های درمانی خانگی و نیز رعایت رژیم غذایی می تواند مانع از عود این مشکل در افراد شود.
مصرف برخی خوراکی ها از جمله قهوه، چای، آب لیمو با معده خالی و نیز غذاهای بسیار گرم و داغ می تواند باعث بروز ورم معده در افراد شود.
هنگام بروز ورم معده مشکلاتی از قبیل سوزش، درد و حتی خونریزی معده می تواند رخ دهد و در طولانی مدت می تواند منجر به زخم معده در افراد شود.
علائم حاد ورم معده عبارت است از عدم احساس گرسنگی، استفراغ، وجود خون در استفراغ و یا مدفوع، سوزش معده، احساس درد، کم خونی و کاهش سطح گلبول های قرمز و هموگلوبین همگی می تواند نشان دهنده مشکل در معده فرد باشد.

 

پاکسازی معده با عسل

یک متخصص طب سنتی گفت: برای پاکسازی معده با عسل مصرف آب و عسل به همراه چند قطره لیموترش راهی بسیار موثر است.
وجود بلغم متعفن در معده موجب ضعف معده و احساس سنگینی در معده می شود و افرادی که در معده شان بلغم متعفن وجود دارد معمولا تشنه نمی شوند، حالت تهوع دارند، غذایشان به خوبی هضم نمی شود و همیشه احساس سنگینی سر دل می کنند.
معمولا کسانی که بلغم عفن در معده شان وجود دارد دچار بوی بد دهان هستند که با خوردن غذا نیز بوی بد دهانشان برطرف نمی شود که این یک علامت مهم برای وجود بلغم عفن در معده است.

پاکسازی معده با عسل

مصرف روزانه آب و عسل همراه با کمی لیمو ترش می تواند مفید باشد. افراد می توانند از ماءالعسل یا آب و عسل چندین بار در طول روز مصرف کنند البته بهتر است که این نوشیدنی، گرم و قبل از وعده صبحانه به صورت ناشتا بنوشید تا از پاکسازی معده با عسل بیشتر سود ببرند. این کار باعث کاهش اسیدیته شدن معده می شود، عسل خاصیت درمانی دارد و نیز می تواند زخم های ایجاد شده در معده را درمان کند.
متخصص طب سنتی عنوان می کند: آب و عسل معده را قوت می بخشد و اشتهای بسیاری از افراد که اشتهایشان به غذا خوردن زیاد است یا اشتها به خوردن ندارد را تنظیم می کند.
آب و عسل هضم غذا را بهبود می بخشد چرا که معده را قوی می کند اما به شرط آنکه افراد به اندازه غذا مصرف کنند و آب و عسل را حداقل ۱ ساعت قبل یا ۲ ساعت بعد از غذا بنوشند.
آب و عسل رطوبت های معده را کم می کند. جالب است که اخلاط کنار کلیه، کبد و مواد زائدی را که در بدن و عروق تجمع پیدا کرده است را به راحتی از بین می برد البته به این شرط که به صورت مداوم مصرف گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی