عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

عسل درمانی

درمان و مراقبت با عسل

من در این وبلاگ میخواهم روش های پیشگیری و درمان بیماری مشکلات دیگر را با عسل به شما آموزش دهم با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

خواص با ارزش عسل و آب نارگیل

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ

عسل و آب نارگیل درمان بسیاری از دردها و مشکلات جسمی است. اگر مایلید تا برخی از خواص شگفت انگیز مخلوط عسل و آب نارگیل را بدانید پس با رویال همراه باشید.

عسل و نارگیل هم خوشمزه است هم مفید. اکثرا می دانند که نارگیل و مخصوصا آب نارگیل دارای خواص بسیار زیادی است و یکی از سالم ترین نوشیدنی ها می باشد.
قطعا از خواص شگفت انگیز عسل نیز آگاه هستید. هم عسل و هم نارگیل به تنهایی دارای فواید بسیاری هستند اما زمانی که آن ها را با یکدیگر مخلوط کنید، خواص بسیار بیشتری خواهند داشت.

به تازگی درمان های طبیعی یا گیاهی برای بیماری های مختلف محبوب شدند و این محبوبیت در حال افزایش است به این علت که همه افراد به فواید بی نهایت میوه ها و سبزیجات پی برده اند و از تاثیر آن بر روی بیماری ها اطمینان کامل دارند.
بسیاری از مطالعات تحقیقاتی ادعا کرده اند که سبزیجات و میوه ها دارای تاثیر بهتری نسبت به داروهای شیمیایی هستند و می توانند از گسترش بیماری ها جلوگیری و آنها را درمان کنند.
بهترین قسمت استفاده از داروهای طبیعی این است که هیچ نگرانی نسبت به عوارض جانبی نامطلوب آنها نخواهید داشت زیرا استفاده درست و به جای داروهای طبیعی مانند میوه ها و سبزیجات هیچ عوارضی ندارند و به بدن لطمه ایی وارد نمی کنند.

 

عسل و آب نارگیل

 

پیشگیری از پیری زودرس

پیر شدن یک فرایند طبیعی است که برای همه موجودات زنده اتفاق می افتد. البته این پروسه پس از یک سن مشخص شروع می شود. اما پیری زودرس جدیدا خیلی شایع شده است. برخی از علائم پیری زودرس عبارتند از سفید و خاکستری شدن مو ها، چین و چروک و خطوط پوستی، خستگی و … . اما خبر خوب این است که با تغییر سبک زندگی و داشتن رژیم غذایی سالم می توان از این مشکل مایوس کننده پیشگیری کرد. بنابراین به کمک ترکیب عسل و آب نارگیل و آنتی اکسیدان های موجود در آن می توان سرعت از بین رفتن سلول ها را کاهش داد و به این ترتیب از پیری زودرس جلوگیری کرد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

نوشیدن هر روز عسل و آب نارگیل می تواند بسیاری از بیماری ها را از شما دور کند. ویتامین C فراوان و آنتی اکسیدان های موجود در این ترکیب می توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با بیماری های مختلف مبارزه کنند.

افزایش انرژی

معمولا مردم صبح خود را با یک فنجان قهوه یا چای آغاز می کنند تا انرژی لازم برای انجام کار هایشان در طول روز را داشته باشند، اما این نوشیدنی ها در کنار فواید زیادی که دارند می توانند عوارضی هم داشته باشند.
نوشیدن یک لیوان عسل و آب نارگیل در وعده صبحانه یک انتخاب بهتر است، چرا که یک نوشیدنی طبیعی بوده و می تواند انرژی تان را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

بهبود هضم غذا

تحقیقات علمی زیادی اثبات کرده اند که نوشیدن عسل و آب نارگیل می تواند از بسیاری از مشکلات گوارشی همچون دل درد ، نفخ ، ورم ، اسید معده زیاد و… پیشگیری کند. نوشیدنی های طبیعی و به خصوص عسل و آب نارگیل می توانند اسید موجود در معده را تنظیم کرده و به سلامت نگه داشتن سیستم گوارشی کمک کند.
همچنین این نوشیدنی شگفت انگیز به دلیل فیبر غذایی زیادی که دارد به نرم شدن مدفوع و خروج راحت تر آن از بدن کمک کرده و می تواند یبوست را درمان کند.

پیشگیری از سنگ کلیه

وقتی نمک ها و مواد زائد در کلیه جمع شوند، سنگ کلیه تشکیل می شود. سنگ کلیه یک بیماری جدی است و اگر درمان نشود می تواند حتی منجر به مرگ شود. برای درمان این بیماری علاوه بر نوشیدن مقدار کافی آب در طول روز، توصیه دیگر، نوشیدن ترکیب عسل و آب نارگیل است، چرا که آنتی اکسیدان های موجود در این ترکیب می تواند به تجزیه شدن سنگ کلیه کمک کنند.

درمان یبوست

با نوشیدن این مخلوط عملکرد روده ها بهبود می یابد، در نتیجه یبوست کاهش می یابد و یا با رعایت برخی عوامل دیگر باعث رفع کامل آن می شود.

کاهش کلسترول

کلسترول بالا باعث افزایش خطرات نارسایی قلب یا مشکلات قلبی می شود. در عین حال، بسیاری از مردم امروزه از سطح کلسترول بالا رنج می برند و از این رو، این ترکیب می تواند راه حل خوبی باشد.

 

عسل و آب نارگیل

 

تقویت قلب و عروق

قلب یکی از مهم ترین اندام های بدن است و مسئول خون رسانی به سایر قسمت های بدن می باشد. مشکلات قلبی نه تنها سلامت قلب، بلکه عملکرد دیگر اندام های بدن را نیز به خطر می اندازد. مواد معدنی موجود در عسل و آب نارگیل می تواند ماهیچه های قلب را تقویت کند و فشار خون را کاهش دهد، به این ترتیب به سالم ماندن قلب کمک می کند.

پیشگیری از دیابت

دیابت یک بیماری متابولیک غیر قابل درمان است که بیش از ۵۰ درصد جمعیت جهان به آن مبتلا هستند. زمانی که میزان قند خون بیش از حد نرمال باشد دیابت به وجود می اید. مطالعات علمی نشان داده است که نوشیدن عسل و آب نارگیل می تواند به طور طبیعی قند خون را کاهش داده و از دیابت پیشگیری کند.

درمان عفونت

مخلوط عسل و آب نارگیل به این دلیل که دارای خاصیت ضد عفونی کننده است، می تواند التهاب و عفونت بدن را کاهش دهد.

کاهش استرس

باید گفت خواص موجود در این مخلوط باعث می شود، در کاهش استرس های روزانه موفق تر از قبل عمل کنید.

کاهش درد قاعدگی

یکی از ویژگی های عمده دیگر این مخلوط را می توان، کاهش درد در زمان قاعدگی دانست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی